Open top menu
23 Temmuz 2013 Salı

 Yalan söylediğimizi kabul etmesekte hepimiz söyleriz peki en çok hangi alanda yalan söyleriz?


1. Bayağı kilo vermişsin


Genelde bu yalanı söylemeye insan zaten mecbur bırakılır. Hayatını kilo vermeye adamış, sadece ara öğünde ne yiyeceğini düşünerek yaşayan bir arkadaşınız, “Nasıl kilo vermiş miyim?” diye sorduğunda, bu sorunun “Hayır” cevabı tarihte hiç olmamıştır.


2. Bir ara görüşelim


O ara asla gelmez, bunun yalan bir dilek olduğunu iki taraf da bilir. Doğrudan gün, saat ve yer konuşulmuyorsa o iş yaştır. Yine de sosyal hayat biraz da böyle yürür.


3. Sorun sende değil bende


Tarihin en sık kullanılmış yalanı olabilir. Kim bilir kaç çift bu ezber cümleyle ayrılmıştır. Sorun sendeyse, git çöz o zaman, onu da ben mi çözeyim?


4. Ben mail atmıştım size


Adres yanlış yazılmamışsa atılan mail gelir, bu bir kuraldır. O mektup kaybolmaları eskidendi. O yüzden atılmamış mailler için “Ben dün yollamıştım” demeyin, yalan…


5. Şimdi seni arayacaktım


Zaten aranması gereken bir kişidir ya da son dönemde çok ihmal edilmiştir. Telefon çaldığında coşkuyla açıp “şimdi seni arayacaktım” dersiniz. şimdi? O an mı yani? Neyse, karşıdakini seviyorsak katlanırız.


6. Zehirlendim


İnsan bazen gerçekten zehirlenir ama işten kaytarmak için en sık kullanılan yalandır. Çünkü tek günde çözülür, “Durmadan kusuyorum, klozetten kalkamıyorum” dediğinizde, kimse “Olsun, gel” demez, diyemez.


7. İndirim vardı


Bu özellikle kadınların, bazen yakın çevrelerine bazen de kendilerine söyledikleri bir yalandır. Mağazanın bir köşesinde indirimli ürünler satılıyorsa, oradan ne alsa indirimli diye inanmak ve inandırmak ister.


8. Feci trafik vardı


Türkiye sınırlarında yaşanan her tür gecikmede kullanılabilecek bir yalandır. Özellikle büyük şehirlerde trafiğin hayatı bir anda nasıl felç ede- bileceğini herkes biliyordur. ınanılır.


9. Göründüğü gibi değil!


Birinden “Göründüğü gibi değil!” kalıbını duyuyorsanız, bilin ki orada çetrefilli bir durum var. Yalanlar dizisi genelde bu cümlenin ardından gelmeye başlar, dikkatli olmak gerekir.


10. Seni zayıf gösterdi


Pantolon popo kısmını topladı mı? Çizgili uzun gösterdi mi? Bu elbise göbeği kapadı mı? ış kılık kıyafetle kusurları kapamaya girdiğinde etrafımızdakilerden bir yalan duymaya ihtiyacımız vardır. Biz de söyleriz.

Different Themes
Written by Lovely

Aenean quis feugiat elit. Quisque ultricies sollicitudin ante ut venenatis. Nulla dapibus placerat faucibus. Aenean quis leo non neque ultrices scelerisque. Nullam nec vulputate velit. Etiam fermentum turpis at magna tristique interdum.

0 yorum