Open top menu
22 Ekim 2013 Salı

Mesut olduğum zamanlar insanları anlıyorum sanmıştım. Halbuki onları ancak felaket içinde tanımam mukaddermiş. (Napoleon)


Hiç bir insan rastlamadım ki, onda öğrenilecek bir şey bulunmasın. (Alfred de Vigny)


İnsan şişirilmiş bir tulum gibidir, ağzı açılınca söner. (Kaşgarlı Mahmut)


Kendinden çok kişinin korktuğu kimse, çok kişiden korkmalıdır. (Publilius Cyrus)


İnsan, 'Ne ise o olmayı' reddeden tek mahluktur. (Albert Camus)


İlim ilim bilmektir, ilim, kendin bilmektir. Sen kendini bilmezsen, bu nice okumaktır. (Yunus Emre)


İlim öyle bir şeydir ki, sen ona tam gücünü vermedikçe o sana yarısını bile vermez. (Ebu Yusuf)


İnsan ne kadar az bilirse o kadar çok bildiğini sanır. (Rousseau)


İlim, bölüşüldükçe artan hazinedir. (Bhartrihari)


Bütün bildiğim şey bir şey bilmediğimdir. (Socrates)


Bir şeyi gerçekten bilmek, onu anlatmakla olur. (Socrates)


İhtilal kendi çocuklarını yer. (G.Büchner)


İhtilaller, iki üç kuşak öncekilerin çözümleyemedikleri konular yüzünden çıkar. (S.D.Maraiaga)


Her ihtilal, ilk önce bir insanın zihninde düşünce olarak doğar. (Emerson)


Baskı, ihtilalin tohumudur. (Daniel Webster)


Fakirlik, ihtilalin ve suçların anasıdır. (Aristoteles)


Deniz fırtınalarında olduğu gibi, ihtilallerde sağlam değerler dibe giderken, dalgalar hafif şeyleri su yüzüne çıkarır. (Balzac)

Different Themes
Written by Lovely

Aenean quis feugiat elit. Quisque ultricies sollicitudin ante ut venenatis. Nulla dapibus placerat faucibus. Aenean quis leo non neque ultrices scelerisque. Nullam nec vulputate velit. Etiam fermentum turpis at magna tristique interdum.

0 yorum