Open top menu
19 Mayıs 2012 Cumartesi

Delikanlı kızı çok seviyordu. Evleneceklerdi. Ama sorunları birden artmıştı... İşte ve evde.. Asabileşmiş sevgilisini üzer olmuştu. Hatta ağlatmıştı bir keresinde..

Bir gün...Mutlu bir gün..

Birbirlerine sarılmışken, delikanlı sordu: "Bana neden katlanıyorsun?..

Ama hemen cevap verme..

İyi düşün!..

Ben aynı soruyu senin için kendime sordum ve cevabı buldum...

Bakalım sen ne cevap bulacaksın?" Kız düşündü ve yanıt verdi: "Seni sevdiğim için"

Delikanlının suratı asılır gibi oldu. Kız beklenen yanıtı vermediğini hissetti.

Bakalım doğru cevap neydi?..

O da sordu: "Peki sen bana neden katlanıyorsun?..

"Delikanlı sımsıkı sarıldı kıza... "Ben sana katlanmıyorum ki...!" 
Different Themes
Written by Lovely

Aenean quis feugiat elit. Quisque ultricies sollicitudin ante ut venenatis. Nulla dapibus placerat faucibus. Aenean quis leo non neque ultrices scelerisque. Nullam nec vulputate velit. Etiam fermentum turpis at magna tristique interdum.

0 yorum